Forum Oban Star Racers Strona G│ˇwna Oban Star Racers
Oban.dl.pl oraz Aikka / Molly i Aikka Klub
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ja po prostu oddaje do szewca i podkleja od spodu i jest ok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oban Star Racers Strona G│ˇwna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:47, 05 Kwi 2014    Temat postu: ja po prostu oddaje do szewca i podkleja od spodu i jest ok

Moja mama takie ma (ale ona prostuje), tata w dzieci┼ästwie takie mia┼é, moje siostry r├│wnie┼╝ takie maj─ů, lecz jedna z nich ma bardziej proste - do po┼éowy d┼éugo┼Ťci proste, potem leciute┼äko si─Ö faluj─ů - ajc jak ja jej zazdroszcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Misia Bela, dzi─Öki za przypomnienie Richarda Claydermana. ariam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co Wiolu u Ciebie??pytam o Sfor─Ö i Nipponie, bo my taki sam etap, ciekawa jestem strasznie jak si─Ö sprawy maj─ů ? [link widoczny dla zalogowanych] Ile os├│b tyle zda┼ä i opinii.
Kasiulla 16 nie mash sie czego bac ze ci sie bedzie papra┼é czy sie urwie jak bedziesz oniego odpowiednie dbala to nic sie nie stanie oczywisce ze jak nie ebdzie przemywac czy cos to on sie bedzie papra┼é wiec dlatego czesto trzeba go przemywac..:d i co do studia to mahs calkowicie racje tam jets najlepiej ja pzrekluwalam na chmielnej 21..suuper tam je pozdroo 600 O swojej podwy┼╝szonej prolaktynie dowiedzia┼éam sie przypadkowo jak by┼éam w szpitalu na zabiegu hsg gdzie zrobili mi dodatkowe badania hormonalne. Hej,ja w┼éa┼Ťnie po aerobiku w activie.Troche mnie uda bol─ů, ale ┼Ťwietnie sie czuje. Teraz wiem,┼╝e facet je┼Ťli kocha to dla niego najwa┼╝niejsze jest to abym ja by┼éa szcz─Ö┼Ťliwa.. Ja mam za sobie okres kilkuletniej anorexi i wiem doskonale jaki to jest obrzydliwy stan gdy sie je minimalne ilosci jedzenia i po zjedzeniu porcji lodow waga gwaltownie frunie w gore. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak oni to zrobili ale pomimo kr├│tszych w┼éos├│w po poprawce wysz┼éo zaj**i┼Ťcie. A w czasie okresu te┼╝ jest fajnie... Tak wi─Öc mam smutn─ů - r├│wnie┼╝ i dla mnie wiadomo┼Ť─ç facet albo facetka najpierw naci─ůgaj─ů ci sk├│re szczypcami to troche boli a przebijanie NIE .. Tygrzyk├│w w tym roku nie zauwa┼╝y┼éam, cho─ç w ubieg┼éych latach urz─Ödowa┼éy w iglakach. Kamila Durczoka Fajny i przystojny facet.Wcale nie wygl─ůda na te 41 lat ale o wiele m┼éodziej Ale faktycznie tyle ma.Tutaj znalaz┼éam troszk─Ö informacji o nim:http://www.filmweb.pl/Person?id=293883 Naprawd─Ö to tak wygl─ůda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytajnik,
[link widoczny dla zalogowanych]
No a co by┼Ťcie zrobi┼éy jakby┼Ťcie si─Ö pie┼Ťci┼éy pod prysznicem a tu was kto┼Ť podgl─ůda i w pewnym momencie by┼Ťcie zauwa┼╝y┼éy ┼╝e nie jeste┼Ťcie same ? Weekend minal calkiem spokojnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli o leki chodzi to radze porozumiec sie z lekarzem bo ogolnie jest zasada ,ze na glodowkach nie przyjmuje sie zadnych lekow ,ale odstawienie ich u Ciebie badz kogokolwiek kto musi je przyjmowac moze sie wiazac z jakimis szkodliwymi nastepstwami.To jedank nalezy z lekarzem omowic.Zapytaj go czy mozesz przerwac przyjmowanie tego leku na np 10 dni? [link widoczny dla zalogowanych] Jest to fioliowy worek z rurka i zaciskiem na rurce do regulowania przeplywu wody.Trzeba lewatywe robic z minimum litra cieplej wody z dodatkiem lyzki stolowej soku z cytryny .Sok odcedzic na bardzo gestym siteczku.
pozdrawiam by┼éych i obecnych pracownik├│w boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc... Ale zamaist nich staram sie zjesc albo kilka rodzynek albo sliwek sluszonych, albo po prostu owoc ┼Ürodki zmniejszaj─ůce kwa┼Ťno┼Ť─ç soku ┼╝o┼é─ůdkowego (preparaty alkalizuj─ůce, blokery receptora H2, takie jak ranitydyna czy famotydyna) - za┼╝ywane stale zwi─Ökszaj─ů podatno┼Ť─ç na infekcje uk┼éadu pokarmowego oczywiscie wymaga to czasu i poswiecenia ale warto chyba przysiasc by potem miec nieco lepsze szanse. [link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewczyny ...wszystkie dodalyscie mi wlasnie otuchy ......kilka lat temu bylam w ciazy ...stracilam....a teraz znowu mam ta szanse bycia mama ....mam te wlasnie objawy ...bole brzucha...i wiem teraz ze za bardzo sie martwie ...oczywiscie pojde do lekarza , ale wiem ze wszystko bedzie dobze ...dziekuje wam za to co kazda z was napisala ....niby nic a wzrusza i uspokaja smutki...powodzenia Ja chodz─Ö juz bez kul d┼éugo, ale ostatnio posz┼éam kosi─ç traw─Ö i troszke si─Ö poszarpa┼éam z kosiark─ů i boli mnie od tygodnia kolano :/ nie mocno tylko tak jak staj─Ö na nim. MAARLA: po diecie macie jak w banku obni┼╝k─Ö poziomu hormon├│w tarczycy, obni┼╝k─Ö poziomu leptyny, w efekcie spowolnienie metabolizmu, zwielokrotnione ryzyko jojo po diecie. Nie sta─ç mnie na chodzenie co miesi─ůc do kosmetyczki wi─Öc zainwestowa┼éam i nie wiem czy se poradz─Ö. Po prostu rewelacja! mi sie film podobal..owszem byl autentyczny i moze nawet slusznie hmm a bylam na nimw kinie 2 alta temu juz...wraz ze swoj─ů kals─ů(byla to 2klasa gimnazjum )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do kalorii i pieczywa to w┼éa┼Ťnie nie odm├│wi┼éam jogurtu z cha┼éeczk─ů....
[link widoczny dla zalogowanych]
Faktycznie w/w objawy sama zauwy┼╝y┼éam u siebie lecz nie wszystkie PRZYSPIESZONE BICIE SERCA poczu┼éam czytaj─ů Wasze komentarze wynikaj─ůce z OBSERWACJI ORGANIZMU!! r├│wnie┼╝ znalaz┼éam cudowny spos├│b na redukcje widoczno┼Ťci cellulitu jak i rozstepow, szczeg├│lnie na rozstepy mam ┼Ťwietny spos├│b, znalaz┼éam krem, kt├│ry wreszcie spe┼énia moje oczekiwania nazywa si─Ö Revitol Stretch Mark a mo┼╝na go nabyc w sklepie internetowym na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te┼╝ jestem posiadaczk─ů kr─Öconych w┼éos├│w... [link widoczny dla zalogowanych] I nie wiem co zrobic.
Widzia┼éam kilka kobiet po powi─Ökszaniu, i mo┼╝e lepiej przemilcze jak to okropnie wygl─ůda. Oj,tragicznie. Dobrze ze mam urlop ale od poniedzialku wracam do pracy. Z farbowania wyszed┼é mi niewiedziec czemu prawie czarny kolor! Najlepsze bylo to ze moj porod odbieral wujek mojego meza i jego kolezanka [link widoczny dla zalogowanych]
Co┼Ť Emmi pisze o likwidacji kafe, ┼╝e adminowi nie zale┼╝y nie rozumiem o co biega. nagda zajrza┼éam ale nie mam czasu wszystkiego czyta─ç, dlaczego m├│wisz ze dopiero to? przepraszam, ┼╝e Ci─Ö tak wypytuj─Ö, ale m├│j ma┼éy te┼╝ mia┼é r├│┼╝ne podejrzenia co do toxo itd, jak narzaie jest dobrze, ale ja na zimne dmucham Zgadzam sie z powyzszymi odpowiedziami moja siostra na slubie naszej drugiej siostry tez miala ciemno zielona sukienke, do tego miala zlote buty i torebke i oczy zloto zielonkawe...ladnie wygladala a co do ust, to nie radze malowac ostrym kolorem, raczej jakims delikatnym. Spr├│bujcie spyta─ç u chirurga, blizny mo┼╝na troch─Ö ┼Ťci─ů─ç, mo┼╝na pare w jedn─ů zmieni─ç itd. Trzymam kciuki...zobacxzysz ze bedzie dobrze i to nie bedzie zaden walek 1wszy raz sama zagranice wyjezdzasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wedlug informacji ksiazkowych i moich wlasnych ssanie w zoladku powinno ustapic do max 4 dnia glodowki ,pod warunkiem,ze nic nie bylo poza woda w organizmie czyli nie trwal proces trawienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ooo moja sasiadka opowiada┼éa ze jak jej dzidzie po┼éozyli na piersi to ┼Ťmierdzi┼éa kup─ů hehe tzn. [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝ycz─Ö Wam Pogodnych, Wiosennych i Jajcarskich ┼Üwi─ůt.
A i mam tez na my┼Ťli pan├│w na poziomie, wykszta┼éaconych z dobr─ů pozycj─ů, nawet tacy predzej czy p├│┼║niej zaczynaj─ů my┼Ťle─ç tym co maj─ů mi─Ödzy nogami, bo im szajba odbija Efekty marne, bliznowiec troche zmala┼é i zbladl. z tym ze- okaza┼éo sie po histopatologii ze to rak brodawkowaty. wreszcie poradzi┼éam sobie ze swoj─ů 3. Wyobra┼║ sobie jak w zakolach i uchy┼ékach jelit tygodniami gnij─ů, a potem kamieniej─ů resztki pokarm├│w! [link widoczny dla zalogowanych]
nie podoba si─Ö No 44 letnia Kasia, to te┼╝ jest dziwne, tym bardziej, ┼╝e nasza Kasia strasznie si─Ö posun─Ö┼éa. do nie zasmiecac tego watku : moze jestes przed miesiaczka? Przed operacj─ů jest tak (przynajmniej u mnie w ┼üodzi tak by┼éo): Energii mam wi─Öcej. Ej, te 'ciuchy' s─ů ze ┼Ťmietnika?
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oban Star Racers Strona G│ˇwna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin